David Huxley, üzerinde çalıştığı dinozor iskeletini tamamlamaya, müze için bağış toplamaya ve yaklaşan düğününü organize etmeye çalışmaktadır. Bağış yapacak bir milyarderle görüşmek için gittiği golf sahasında Baby adlı evcil bir leoparı olan Susan Vance ile tanıştıktan sonra altüst olur. Bir şey hallolur olmaz başka bir şey için endişe eden bir profesör ile sarsak, leopar sahibi ancak karşı konulamaz bir kadının; durum komedisinin tüm dinamiklerinden faydalanan macerası Bringing up Baby, döneminin çok ilerisinde zeki ve cesur senaryosuyla dikkat çekiyor. Hawks’un temposunun düşmesine bir an bile izin vermediği film, screwball komedinin yapı taşlarından.
1930’lı yılların cinsiyet kalıpları, cinsellik ve evlilikle ilgili cesur yorumlamalarda bulunan film, günümüzde ancak kısa süreli sitkomlarda görebilecek bir enerjiye sahip. Huxley’in tüm film boyunca aradığı kayıp kemiğin onun yitik erkekliğini simgelemesi, “gay” kelimesinin neşeli anlamı dışında ilk kez kullanılması ve Grant’ın tüm karizmasının üstüne giydiği tüylü kadın bornozuyla o dönemki sansür kurulunu tedirgin etmişti. Film maalesef gişede büyük bir hüsrana uğradı. Hawks stüdyodan kovuldu. Ancak şimdi geriye dönüp baktığımızda inanılmaz temposu, oldukça absürt konusuna rağmen yazılmış zekice diyalogları ve oyuncuların üst düzey performansları ile bir screwball başyapıtı görmekteyiz.
İşletme ve Finans lisans mezunu, Sosyoloji öğrencisi. Kendi blogu ve DVD+ dergisi forumundan sonra sinema yazılarını yayınlamaya Sinemaximum sitesi ile başladı. Daha sonra yaklaşık 2 yıl Türkiye’nin ilk online sinema dergisi Sinemalife’da Düş Perdesi ve Ev Sineması bölümlerini yürüttü. Kanal D Home Video DVD dergisinde yazdı. Temmuz 2013’de Cineritüel ekibine katıldı. Philip Morris Ezd kanalında Planlama ve Analiz bölümünde çalışmaktadır.